Lietuvos plento taurė

Pagrindinės taisyklės komandų techninių automobilių ekipažams

Neatsiejama plento dviračių lenktynių dalis yra techninės pagalbos automobilis. Profesionaliose komandose už jo vairo sėdi komandos sporto direktorius, kuris prieš lenktynes kiekvienam komandos nariui sudaro lenktynių planą ir jį vėliau koreguoja pagal lenktynių scenarijų.

Kitas labai svarbus žmogus komandoje yra mechanikas, kuris kartu su sporto direktoriumi važiuoja komandos automobilyje. Mechanikas paprastai užima vietą gale už keleivio, o atsarginiai ratai būna sudėti už vairuotojo.

Taip yra todėl, kad dviratininkams teikti mechaninę pagalbą galima tik dešinėje kelio pusėje. Esant gedimams nesusijusiems su rato ar dviračio keitimu, mechanikai dažnai darbus atlieka iš važiuojančio automobilio.

Be techninės pagalbos automobilis naudojamas ir kaip tam tikra komandos bazė. Iki kurios dviratininkai grįžta pasitarti dėl lenktynių taktikos, pasiimti gertuvių ar maisto, taip pat reikalui esant pasiimti šiltesnės aprangos, pasikeisti batelį ar šalmą.

2018 metų „Lietuvos plento taurėje“ dviratininkus lenktynėse galės lydėti tik A ir B grupių registruotų komandų techniniai automobiliai.

Prieš pirmąjį Radviliškio (Baisogalos) etapą (balandžio 22 d.) komandos automobilių eiliškumas bus nustatomas burtų keliu, vėliau pagal, aukščiausią poziciją asmeninėje įskaitoje užimantį, komandos dviratininką.

Techninis komandos automobilis privalo atitikti UCI (tarptautinės dviračių sporto sąjungos) reikalavimus.

Pagrindinės taisyklės komandų techninių automobilių ekipažams:
1. Techninių automobilių eiliškumas: pirmam etapui burtų keliu, nuo antro etapo pagal asmeninę bendrąją įskaitą.
2. Techniniai automobiliai kolonoje privalo rikiuotis pagal eiliškumą (automobilių ženklinimui skiriami numeriai lipdukai).
3. Bet kokią techninę pagalba dviratininkams galima suteikti tik dešinėje kelio pusėje.
4. Visi techniniai automobiliai privalo turėti CB racijas.
5. Be teisėjų kvietimo palikti savo vietos automobilių kolonoje ir privažiuoti prie grupės draudžiama.
6. Maitinti komandos dviratininkus draudžiama: B grupėje pirmuose 30 km ir paskutiniuose 15 km, A grupėje pirmuose 50 km ir paskutiniuose 20 km.
7. Gavus kvietimą maitinti dviratininkus, tai galima daryti tik už teisėjų automobilio, dešinėje kelio pusėje.

Naujienos:

Šakiai Grand Prix 2020 – klaipėdiečių triumfas

admin

Paskelbti „Šakiai Grand Prix 2020“ prologo starto protokolai

admin

„Šakiai Grand Prix 2020“ lenktynių startai

admin